Plusfresc: La qualitat d’Aspros des de la proximitat

Comparteix

Plusfresc: La qualitat d’Aspros des de la proximitat

Des de fa més d’una dècada, la cadena de supermercats Plusfresc, que sempre ha apostat pels aliments i els proveïdors de proximitat, va iniciar la col·laboració amb nosaltres. Els inicis van ser amb el servei de jardineria de Parcs i Jardins del seu centre logístic, ubicat al polígon industrial El Segre de Lleida. Així ho explica el director de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de Plusfresc, Rafael Oncins. “Amb el temps, després d’haver vist que feien una gran feina, hem incorporat altres activitats, com el manipulat de sobres i la custòdia i destrucció de documents”, comenta Oncins.

Plusfresc utilitza diversos serveis de la Fundació Aspros, com els de Parcs i Jardins, el de Servilogic (per l’enviament i la manipulació de documentació) i el de Tecnosolucions, per a la gestió documental. Per a Oncins, “el valor que ofereix Aspros és que el servei es porta a terme des d’un Centre Especial de Treball (CET), que és el més antic de Lleida, i que té l’afegit de la proximitat”.

Serveis fiables i de qualitat

Per la qualitat i la fiabilitat. Aquestes són dues de les raons per les quals Oncins recomana els serveis d’Aspros. A més, el director de RSC de Plusfresc creu que “és necessari donar una oportunitat de feina a les persones que tenen capacitats diferents”. Atès el seu alt grau de satisfacció amb la feina feta per la Fundació Aspros amb serveis com el de Parcs i Jardins, Servilogic o Tecnosolucions, Oncins garanteix que la col·laboració es mantindrà i creixerà. “La nostra idea, igual que hem fet fins ara, és augmentar les àrees de col·laboració”.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.