Aspros

Fem el Codi Ètic en Lectura Fàcil

Actualment existeix un grup de Validació de documents

amb lectura fàcil format per 5 persones de l’entitat:

Vanessa Repes,

Jose Mª Portillo,

Amadeu Lopez,

Sonia Masip i

Joan David La Garriga.

Es troben tots els dimecres a la tarda

per poder apropar a la resta de persones

aquells documents d’interès laboral o cultural

que es van creant tant dins com fora de l’entitat.

A dia d’avui estem fem la Validació del Codi ètic,           

que trobareu a la web de la fundació

i amb la feina que fem aprenem també moltes paraules noves com per exemple:

Què es la convenció de l’ONU?

Per què és tant important?

Què significa ser sostenible?

Què està fent l’entitat per ser sostenible?

O per un altra banda, ens fa reflexionar

sobre qui som, quins valors tenim, l’actitud que volem tenir:

El respecte, la participació, la col·laboració i el compromís pro-actiu.

I volem ser una entitat: oberta, generosa i alegre.

I una de les frases que ens va agradar molt del nou Codi Ètic va ser:

SOM UNA COMUNITAT DE SUPORT!

Ja que des de fa molts anys ens sentim dins una família amb qui poder confiar.

Ja sigui pels companys, com pels professionals.

Comunitat de WhatsApp de la

Fundació Aspros!