Aspros

Els clients: Torrons i Mel Alemany

La bona sintonia i la creativitat amb la feina de Servilogic

El primer contacte va ser un encàrrec per enfilar els llibrets que acompanyen els envasos de la mel. Així recorda el gerent de Torrons i Mel Alemany, Ferran Alemany, la primera col·laboració que va tenir l’empresa familiar d’Os de Balaguer amb Servilogic, el servei de logística i emmagatzematge de la Fundació Aspros. Alemany, que treballa amb nosaltres des de fa una dècada, valora la complicitat i la facilitat de la feina que li ofereixen les solucions de Servilogic.

Ferran Alemany explica que “ja teníem certa experiència amb els Centres Especials de Treball (CET) i des del començament amb la Fundació Aspros ha sigut una relació molt fàcil”.  A Servilogic, rebem els pots de mel sense etiquetar i en funció de les comandes que ens fan els clients de Torrons i Mel Alemany, les col·loquem i les guardem per enviar-les a través de les nostres empreses de distribució.

Aparcar les màquines i apostar per l’etiquetatge manual

A més d’aquests serveis, Servilogic també ofereix l’emmagatzematge d’envasos i ‘packaging’. Alemany valora que “sigui un projecte que ens ajuda a fer molta feina de manera fàcil, amb bona sintonia, creativitat i adaptabilitat”. Ferran Alemany reconeix que gràcies a la col·laboració amb els CET, com el de Servilogic, “hem apartat les nostres màquines d’etiquetatge i hem apostat per les persones”.

Després d’una dècada col·laborant amb Servilogic, Alemany es mostra molt satisfeta d’haver ofert l’oportunitat de treballar plegats amb un col·lectiu més desafavorit. “Recomano radicalment els serveis de Servilogic”, confessa Ferran Alemany. El gerent de l’empresa familiar assenyala que la voluntat és “continuar treballant i col·laborant” en aspectes com la custòdia del producte, l’etiquetatge i la manipulació. Alemany atorga molt valor a la bona sintonia de feina i la complicitat de Servilogic.